2 miliony aktywnych klientów detalicznych Banku Millennium
Liczba aktywnych klientów detalicznych Banku Millennium przekroczyła dwa miliony. Bank odnotowuje szybkie tempo wzrostu liczby klientów, co świadczy o wysokiej skuteczności jego strategii. Rośnie też aktywność klientów i wykorzystanie kanałów cyfrowych. Już ponad 1,5 mln klientów korzysta z bankowości internetowej i mobilnej. W pierwszym półroczu br. 90% nowych lokat terminowych i 51% kredytów gotówkowych została założona właśnie w tych kanałach.
– Konsekwentnie realizujemy naszą strategię na lata 2018-2020, opartą na klientocentryzmie, behawioralnej personalizacji i dalszej cyfryzacji. Założyliśmy w niej, że do roku 2020 znajdziemy się wśród największych i najbardziej efektywnych banków w Polsce, m.in. podwajając tempo akwizycji i zdobywając w ciągu trzech lat 600 tys. nowych aktywnych klientów. Dziś z radością możemy przekazać, że liczba naszych aktywnych klientów detalicznych przekroczyła 2 miliony, a wkrótce, po połączeniu z Euro Bankiem, będzie jeszcze wyższa – powiedział Joao Bras Jorge, Prezes Zarządu Banku Millennium.
Od początku 2018 roku bank powiększył bazę aktywnych klientów detalicznych o 364 tys. Kluczowe dla strategii akwizycyjnej banku jest Konto 360°, odpowiadające na codzienne potrzeby klientów, dające dostęp do wielu innowacyjnych, cyfrowych usług. Bank Millennium jest najchętniej polecanym bankiem w Polsce*. W programie rekomendacyjnym „Lubię to Polecam” zarejestrowało się już ponad 550 tys. klientów.
– Odnotowujemy rekordowe tempo wzrostu i rosnącą aktywność klientów. Nie byłoby to możliwe bez zrozumienia, że dla powodzenia biznesu kluczowe jest postawienie potrzeb klienta w centrum uwagi, dostarczanie im najlepszych z możliwych doświadczeń oraz zdolność do budowania długoterminowych, trwałych i opartych na zaufaniu relacji. Nasz sukces nie byłby też możliwy bez utalentowanych i zaangażowanych pracowników – powiedział Joao Bras Jorge.
Klienci doceniają starania banku. Bank Millennium został uznany za lidera Customer Experience w sektorze finansowym i znalazł się w pierwszej dziesiątce stu najlepiej ocenianych marek w Polsce**, jest też najlepszym bankiem w Polsce w budowaniu relacji z klientem***.
* Na podstawie badania „Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków 2018” realizowanego przez ARC Rynek i Opinia; ** Na podstawie raportu Raport KPMG w Polsce pt. „[Cyfrowy] klient nasz pan. Jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów?”; *** Pierwsze miejsce w kategorii „Relacja z klientem” w konkursie Gwiazdy Bankowości 2019, organizowanym przez Dziennik Gazetę Prawną i PwC, na podstawie badania PwC “Indeks Relacji z Klientem 2019”.
Pełne informacje są dostępne na https://www.bankmillennium.pl
hoho mają czym się chwalić