Logowanie się do bankowości elektronicznej Idea Bank
Idea Bank jest spółką akcyjną, działającą na rynku od 1991 roku. Jest to bank polski, który został stworzony z myślą o mikro, małych i średnich przedsiębiorcach, realizujących plany na swój własny biznes.
Co wyróżnia Idea Bank?
Idea Bank wspomaga osoby przedsiębiorcze w realizowaniu postawionych w biznesplanie celów, oferując wiele narzędzi bankowych, jak również zbudowanych na wieloletnim doświadczeniu w branży finansowej pakietów produktów, zarówno kredytowych, oszczędnościowych, jak i inwestycyjnych, nastawionych na długookresowe działania przedsiębiorców.
Działania te wspierają różne etapy prowadzenia przedsiębiorstw, od założenia po rozwijanie i ekspansję firmy. Wszystko odbywa się pod okiem wysoko wykwalifikowanych doradców, oferowanych przez bank klientom. Bank oferuje swoje usługi zarówno stacjonarnie, jak i mobilne. Wśród największych korzyści oferowanych przez bankowość elektroniczną, można wyróżnić nieograniczony dostęp do aktywów, historii operacji czy nawet faktur, przechowywanych od niedawna w chmurze.
W ten sposób oferuje przedsiębiorcom nie tylko szybki dostęp do finansów firmy, historii wydatków czy możliwości planowania płatności z wyprzedzeniem, ale i porządkowania dokumentacji i wystawiania dokumentów finansowych w szybki i łatwy sposób.
W jaki sposób zalogować się do bankowości internetowej Idea Bank?
Strona internetowa banku Idea Bank jest niezwykle przejrzysta. Wpisując jej adres, www.idebank.pl, w przeglądarkę internetową już na stronie głównej, w prawym górnym rogu można dostrzec klawisz zalogowania. Po kliknięciu odnośnika należy dokonać wyboru między dwiema zakładkami. Wybór jest zależny do tego, czy posiadane konto znajduje się w Idea Bank, czy Lion’s Bank, będącym oddziałem Idea Bank, oferującym obligacje korporacyjne (ale obecnie stopniowo wygaszanym w związku ze zmianą modelu biznesowego).
W zakładce Idea Bank znajdują się dwa kolejne odnośniki do systemów transakcyjnych, dla klientów indywidualnych i dla firm, a także drugi, dla spółek i innych jednostek organizacyjnych. Przynależność do wybranego systemu definiuje umowa zawarta z bankowością elektroniczną.
Jeśli zalogowanie następuje po raz pierwszy, najpierw należy wpisać identyfikator klienta, wysłany przez pracowników Idea Bank na skrzynkę e-mailową podana przy zakładaniu konta, a także hasło dostępu do bankowości internetowej, przesłane na podany w umowie numer telefonu. Już po pierwszym zalogowaniu klient jest zobowiązany do stworzenia nowego hasła, którego będzie używał przy kolejnych logowaniach.
W przypadku logowania dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców, za pośrednictwem Idea Cloud, hasło zostaje wpisane w całości i maksymalnie może zawierać 20 znaków. Nieco inaczej sprawa wygląda w przypadku logowania dla spółek i innych jednostek organizacyjnych. Hasło również może mieć maksymalną długość 20 znaków, ale przy wpisywaniu ich to system decyduje które z kolei znaki należy wpisać. Dzięki temu konto klienta jest dodatkowo zabezpieczone i chronione. Po wpisaniu poprawnie loginu i hasła użytkownik zyskuje dostęp do swojego konta i może bez ograniczeń korzystać z oferowanych przez elektroniczną bankowość usług.
Dzięki za art. Tego szukałem. Jest trochę szczegółowo, ale jak dla kogoś, kto tego nie ogarnia, to świetna podpowiedź.