Logowanie do bankowości elektronicznej Millenium Banku
Posiadanie konta w elektronicznej bankowości Millennium Banku gwarantuje dostęp do konta bankowego w jakimkolwiek miejscu na ziemi, na jakimkolwiek urządzeniu podłączonym do sieci internetowej. Pozwala wykonywać transakcje bezgotówkowe, niewymagające osobistej wizyty w oddziale bankowym, ekspresowe, wygodne i łatwe w wykonaniu.
Dlaczego warto posiadać konto w elektronicznej bankowości Millennium Banku?
Bez konieczności wyciągania karty, bezpieczny i łatwy dostęp do posiadanych środków finansowych, także dla osób starszych. Wywodzący się z Portugalii, obecnie ogólnopolski bank z siedzibami w całej Polsce do swoich wartości i misji zalicza budowanie relacji w oparciu o zaufanie. Wśród jego celów, można wyróżnić zwiększanie jakości serwowanych usług i sięganie po innowacyjne rozwiązania, jak również nieustanny rozwój i zwiększanie kompetencji pracowników, przy jednoczesnym promowaniu modelu współpracy i otwartości na zmiany.
Jest to bank myślący przyszłościowo, przedstawiający tradycyjną bankowość w nowoczesnym wydaniu, gotową, aby sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagającego klienta. Doceniony przez tygodnik Newsweek, stawiający bank Millennium na podium rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. Laur przypadł mu między innymi w kategorii bankowości mobilnej, bankowości internetowej i bankowości dla Kowalskiego (oznaczającą bankowość tradycyjną).
Logując się do bankowości elektronicznej, oszczędza się czas, i oszczędza się pieniądze. Wykonanie przelewów jest darmowe i nie wymaga osobistej wizyty w banku.
Jak zalogować się do elektronicznej bankowości Millennium Banku?
Do zalogowania się w elektronicznej bankowości Millennium Banku niezbędny jest tak zwany MilieKod, który służy jako login do systemu Millennium, a także ośmiocyfrowe hasło dostępu. Jeśli logowanie odbywa się po raz pierwszy, pierwsze hasło zostaje wygenerowane automatycznie i może zostać użyte tylko jeden raz. Zależnie od tego, w jaki sposób zostało konto założone, czy w placówce banku, czy internetowo, hasło to może zostać wysłane albo na podany w trakcie rejestracji numer telefonu, albo pocztą, na adres podany w umowie.
Każde konto może mieć przypisany tylko jeden numer telefonu, co zwiększa bezpieczeństwo wykonywanych transakcji i korzystania z konta. Po pierwszym zalogowaniu, z wykorzystaniem jednorazowego kodu, klient zobligowany jest do ustalenia nowego hasła, które od tej pory będzie niezbędne do zalogowania się na konto.
W celu zalogowania do konta elektronicznej bankowości banku Millennium, należy wejść na stronę internetową banku, www.bankmillennium.pl, i już na głównej stronie kliknąć prawym górnym rogu klawisz z napisem “logowanie”. Po przejściu dalej klient zostaje poproszony o wpisanie ośmiocyfrowego identyfikatora, czyli MillieKodu. Może on zostać zamieniony na własną nazwę. Zmiany tej można dokonać dopiero po zalogowaniu się do systemu, w ustawieniach konta, w zakładce z ustawieniami zabezpieczeń.
Nowa nazwa MillieKodu może być stosowana zamiennie z pierwotnym kodem. Po podaniu wpisaniu MillieKodu klient wprowadza hasło dostępu, a następnie, w trzecim kroku, dodatkowo wpisuje wybrane losowo kilka cyfr ze swojego numeru PESEL, uzupełniając luki wygenerowane automatycznie przez system. Stanowi to dodatkowe zabezpieczenie konta. Do bankowości internetowej można się logować za pośrednictwem przeglądarki internetowej lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej banku, możliwej do pobrania na smartfona.